FAQ - mijn.debontewever.nl

Heb je een vraag over het gebruik van mijn.debontewever.nl? Dan ben je hier op de juiste plek! Op deze pagina staan veelgestelde vragen en de antwoorden daarop. Mocht je er uiteindelijk niet uitkomen dan kun je alsnog je vraag aan ons stellen via het contactformulier.


Mijn vraag gaat over:   Mijn account   |   Mijn producten   |   Leerlingvolgsysteem



Mijn account

  • Hoe maak ik een account aan?
    Met een eigen account op mijn.debontewever.nl kun je jouw gegevens en producten eenvoudig beheren en indien gewenst tussentijds aanpassen.

    Een eigen account maak je heel gemakkelijk via de knop ‘registreren’ op mijn.debontewever.nl of door hier te klikken.

  • Hoe wijzig ik mijn gegevens?
    Log in via ‘inloggen’ op mijn.debontewever.nl en je kunt via ‘mijn gegevens’ je persoonlijke gegevens inzien, aanvullen en/of wijzigen.

    Heb je vragen of wil je je account verwijderen, neem dan contact met ons op. Dit kan via het contactformulier of per e-mail naar info@debontewever.nl

  • Ik heb al een account maar kan niet inloggen
    Ga naar ‘inloggen’ en probeer eerst middels ‘wachtwoord vergeten’ een nieuw wachtwoord aan te vragen op basis van je e-mailadres. Je zult dan een e-mail ontvangen om een nieuw wachtwoord aan te maken, waarna je kunt inloggen.

    Indien dit niet werkt dan kun je altijd contact met ons opnemen via het contactformulier of per e-mail naar info@debontewever.nl.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten
    Ga naar ‘inloggen’ en kies voor ‘wachtwoord vergeten’ om een nieuw wachtwoord aan te vragen op basis van je e-mailadres. Je zult dan een e-mail ontvangen om een nieuw wachtwoord aan te maken, waarna je weer kunt inloggen.

Mijn producten

  • Waar zie ik mijn sportabonnement, tickets of reservering(en) terug?
    Kies na het inloggen op mijn.debontewever.nl voor “mijn producten”. Hier vind je een overzicht van de door jou gekozen producten. Dit kan een sportabonnement, zwembadtickets, zwemlespakket of een reservering voor één van onze sportlessen zijn.

  • Hoe kan ik mij aanmelden voor het volgen een sportles?
    Kies na het inloggen op mijn.debontewever.nl voor “mijn producten”. Klik daarna bij je sportabonnement op de groene button met ‘reserveren’. Let er hierbij goed op dat je kiest voor het sportabonnement met de juiste looptijd waarin jij je sportles wilt reserveren.

    Je krijgt nu een nieuw scherm met een rooster van het aanbod waar je uit kan kiezen. Selecteer de gewenste les en klik daarna rechts onderin op knop ‘direct reserveren’.

    Reserveren sportles.png

  • Hoe kan ik een gereserveerde sportles annuleren?
    Het kan natuurlijk voorkomen dat het niet lukt om bij een gereserveerde sportles aanwezig te zijn door bijvoorbeeld ziekte. Het is dan fijn als jij je les annuleert zodat een andere sporter jouw plekje kan overnemen.

    Dit doe je gemakkelijk door na het inloggen op mijn.debontewever.nl te klikken op “mijn producten”. Je ziet dan het onderdeel ‘reserveringen’ bij je sportabonnement of knipkaart staan. Klik bij de betreffende sportles op de button ‘annuleren’ en je annuleert je deelname aan de gekozen sportles.

    Annuleren sportles.png

  • Hoe plaats ik mijzelf op een wachtrij voor de aquasport of groepsles?
    Indien de beschikbare plaatsen voor een aquasport of groepsles gereserveerd zijn dan is het mogelijk om jezelf op de wachtlijst te plaatsen. Er wordt dan een button 'wachtrij' getoond achter de betreffende sportles. Zodra er een plek vrijkomt, wordt de eerstvolgende persoon op de wachtlijst automatisch toegevoegd en ontvangt diegene hiervan een e-mail. Indien er geen plek is vrijgekomen dan zul je hier ook een e-mail over ontvangen. Let op; het plaatsen op de wachtrij geef geen garantie op deelname aan de sportles.

    Bezit jij een Feel Fit sportabonnement?

    Sport jij bij ons met een Feel Fit sportabonnement en kies je ervoor om gebruik te maken van de wachtrij voor een sportles, dan wordt dit door het systeem gezien als een activiteit. Aangezien je slechts één keer per week toegang hebt, kun je je dan niet meer inschrijven voor een sportles op een andere dag in diezelfde week.

    Bezit jij een losse ticket of knipkaart?

    Als je bij ons sport met een losse ticket of knipkaart en je jezelf op de wachtrij plaatst, wordt er één 'knip' van je kaart afgetrokken. Als je achteraf niet geplaatst wordt voor de sportles, krijg je deze 'knip' uiteindelijk weer automatisch terug.


    Wachtrij


Leerlingvolgsysteem

  • Hoe kan ik mijn kind inschrijven voor zwemles
    Gebruik hiervoor onze handige handleiding (klik hier) waarmee we precies beschrijven hoe je een inschrijving voor de zwemles kunt doen.

  • Mijn kind is ziek. Hoe meld ik mijn kind af voor de zwemles?
    Log in via ‘Inloggen’ op mijn.debontewever.nl en kies daarna in het menu voor 'Leerlingvolgsysteem'. Je wordt doorverwezen naar het leerlingvolgsysteem waar je jouw kind vermeld ziet staan onder 'Cursist', klik nu op de knop 'bekijken'. In het volgende scherm kun je bij 'Acties' kiezen voor 'Afwezigheid opgeven'.

    Kind afwezig zwemles.png 
  • Meerdere kinderen op zwemles maar ik zie maar één kind in het overzicht
    Wanneer je meerdere kinderen op zwemles hebt en je ziet binnen je eigen account maar één kind vermeld staan voeg dan zelf geen nieuwe 'cursist' toe. In plaats hiervan stuur je een bericht naar ons middels het contactformulier, wij zullen zorgen dat de juiste koppeling wordt gemaakt.




Deze pagina is het voor het laatst bijgewerkt op woensdag 10 april 2024.